Пређи на главни садржај

Eveline maska za lice i super koncentrovani serum za grudi



Maska za lice-Caviar prestige

Ultra aktivna maska za zatezanje lica,vrata i dekoltea sa kaviarom,za zrelu kožu preko 45 godina.


Inače ne koristim proizvode koji nisu za moju starosnu grupu,ali zbog vas sam napravila izuzetak.
Maska je za zatezanje,ali i za duboke bore.Prvo sam pomislila da neću imati na čemu da testiram,ali "sreća" pa imam mimične bore na čelu tako da nije propala maska. :D
Malo humora nije na odmet. :)

Evo kako izgleda



Maska se nanosi 3x nedeljno na očišćeno lice,vrat i dekolte, ostavlja 10 minuta da deluje posle čega se skine ostatak.

Prvi put kada sam je nanela na lice,osetila sam prijatno hladjenje.
Posle 10 minuta jedva da sam imala šta da skinem jer mi je koža skoro sve upila,znači kremasta maska je u pitanju,a ne kao one gumenaste koje posle odlepite sa kože.
Posle maske koža je nahranjena,nežna,meka,što se bora tiče tu je potrebno više od ove kesice da bi se videli rezultati.

Ukoliko imate osetljiv nos,ili ste trudne bolje zaobidjite ovu masku,jer kako joj ime kaže sadrži kaviar,a on se i oseća.
Meni je miris jako smetao iako nije toliko jak, imam izraženo čulo mirisa i mnogi mirisi mi smetaju.
Sem toga nemam drugih zamerki.

Evo i sastava



Super koncentrovani serum za grudi,iz linije slim extreme 3D

Ovaj proizvod sam najduže testirala i najviše mu se obradovala.
Sve što trudnoća uradi telu,nije ništa naspram toga šta dojenje uradi grudima,s tim da prve posledice možete da popravite,ili čak iskorenite,a druge ne.
To mi je najžalije,a pod nož neću i onda sam čula za ovaj serum.



Kao što vidite izgleda kao krema,vrlo je razmaziva pa je mala količina potrebna.
Ima lep,ali intenzivan miris koji mi je smetao kada sam mazala serum preko dana,pa sam prešla samo na večernje mazanje,umesto 2x dnevno.

A sada ono najvažnije-RADI!

Efekti se primete već posle dva mazanja,a svakim mazanjem sve više deluje.
Moram da naglasim i to da kako i koliko će delovati zavisi i od vas,tj.vaše genetike,a i toga koliko vas je dojenje upropastilo,da tako kažem.
Mene je dosta,a prva beba.

Serum obećava totalni push-up-podizanje,učvšćavanje,popunjavanje i zaobljivanje grudi.
Moram da priznam da se meni taj totalni push-up nije desio,ali nisam razočarana,a i nisam još odustala. ;)

Prvo šta sam primetila je da su mi grudi postale malo punije i zaokrugljenije(slike su izostale iz očiglednih razloga) , ovaj efekat se brzo javlja,posle 2/3 mazanja.
Preporučujem mazanje posle tuširanja,radi boljeg dejstva.
Moram da primetim da mi se sa mazanjem javilo i neko komešanje u grudima,one koje su bile trudne će me razumeti.Nije mi najjasnije da li to serum deluje na hormone,mada sam pročitala da nema dejstva,ali opet?

Evo sastava za one koje se razumeju u to


Tu je zeka,znak da proizvodi nisu testirani na životinjama.

Dakle,što više mažete više postižete.Meni je jedino izostao efekat podizanja,ostalo sam primetila,ali kako napreduje mazanjem,tako i opada kada prestanete.Mada bi bilo nelogično očekivati da jedna tuba popravi sve,za ceo život.

Ja sam zadovoljna i preporučujem ovaj serum svim damama koje muče istu muku s grudima,iznenadićete se. :)


Ovim postom završavam sa proizvodima iz prvog paketića od Eveline kozmetike(Eveline Cosmetics Srbija ),nadam se da će ih biti još jer sam uživala u otkrivanju i upoznavanju ovih proizvoda koji su me veoma (pozitivno) iznenadili svojim kvalitetom.
Nadam se da je i vama bilo zanimljivo da čitate i da ste neke proizvode i same isprobale.

Kao i uvek,ako imate neka pitanja,ili mislite da sam nešto izostavila pišite u komentaru,možete i na fb strani bloga...mogućnosti postoje pa izvolite. :)

Kako mi je ovo poslednji post ove godine,želim vam sve najlepše,da se lepo provedete za doček,da uživate u raspustu-odmoru i da vam Nova Godina bude bolja nego prethodna.
Sve najbolje! I da se družimo i u sledećoj godini!

Ljubi vas vaša Ema!

Коментари

  1. Ova maska ima jako lep miris, kao i kreme iz iste kolekcije. Ocito da je tvom primerku rok pri kraju pa je užegla. Ja sam je više puta koristila dok nisam pogledala sastav i videla da su mineralna ulja na visokom mestu.
    Želim ti sretnu i uspešnu Novu godinu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije užegla,kao što sam rekla,ne oseća se toliko jako koliko ja imam izraženo čulo mirisa,kao trudnice. :)
      Hvala puno!Sve najlepše,puno zdravlja i sreće vama i vašoj porodici!

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.