Пређи на главни садржај

Eveline kozmetika-preparativa(krema za ruke i in shower 2in1)


Pre nekog vremena sam od Eveline Cosmetics Srbija dobila proizvode na testiranje.
Paket me je veoma obradovao,a koga ne bi, i veoma revnosno sam se bacila na testiranje(cak pisem utiske u rokovnik). :)

Evelin je kozmetika koja polako,ali sigurno zauzima mesto na nasem trzistu,a kako i ne bi kada imaju veoma zanimljive proizvode.
Predstavicu vam ponesto i od dekorative i od preparative,tako da cete u narednim postovima citati o Eveline kozmetici.

Danas vam predstavljam preparativu- Hand and nail cream-mask 5 in 1  i   Argan & Vanila 2 in 1 in shower.





Sta mislite koji me je ocarao? ;)




Argan i vanila, naravno! Ali ga u stopu prati krema. :)

Pocecu od argana i vanile, 2 in 1 body balm with peeling





Ovaj proizvod sam probala prvi put,ali sam citala dosta pozitivnih recenzija,o ovoj kolekciji.
Devojke su odusevljene mirisom,a kako i ne bi kada je zamirisao cim sam otvorila kutiju. :)
Kada bih samo mogla da vam prenesem miris,ali sada mozete ovu kolekciju da kupite u Lili parfimerijama pa trk!

Dobila sam tester tubicu od 30ml i zao mi je da koristim,da ne potrosim dok ne kupim novu. :)
Na tubici pise i Spa!Professional i stvarno jeste,kao da ste u spa centru,a ne svom kupatilu.
Ovo je losion za telo sa pilingom,da ne bude zabune,nije gel.Zato je potrebno prvo da se istusirate,a onda nanesete i kruznim pokretima istrljate telo.Pokreti treba da su intezivni,a trljanje da traje 3 minuta,tako je preporuceno.
Dobro bi bilo i da ostavite par minuta pa onda isperete kako bi aktivne supstance obavile balzamom vase telo.
Posle ovakvog tusiranja vam ne treba mleko za telo.

Sadrzi ekstrat meda,vanile,arganovo ulje,vitamin E (neutralise slobodne radikale i odlaze proces starenja koze)...
Ako ste ljubiteljke vanile,ovo je pravi proizvod za vas,mane je odusevio.
Nosila bih ga i kao parfem koliko mi prija miris,opusta me,obnavlja mi energiju,a mirise tako jako da celo kupatilo mirise,cak i kada je zatvoren.
Evo sad mi mirisi soba,otvorila sam losion i drzim pored mene :)






Na stranu sto me je miris opcinio,ovaj proizvod radi svoj posao.
Piling je blag,ali dovoljan,jer je koza posle njega nezna,a zahvaljujuci uljima i drugim hranljivim sastojcima ,meka,nahranjena,a miris na telu ostaje dugo.




Hand and nail cream-mask 5 in 




 Glicerinska,super koncentrovana krema-maska za ruke i nokte sa kozjim mlekom,vitaminom E i karite puterom.
Ova krema nije testirana na zivotinjama(a nije ni dekorativa) ,nacicete znak na poledjini.
5 u 1 je za:
- intenzivnu hidrataciju
- duboku negu
- regeneraciju
- posvetljivanje pigmentacije
- jacanje noktiju

Preporucuje se da je mazemo posle svakog pranja ruku,a ako zalite da je koristite kao masku nanesite deblji sloj i ostavite 10 minuta,da koza upije,jos bolje deluje ako stavite rukavice.

Ja sam je koristila kao kremu.Ne znam ni da li bih mogla kao masku,jer mi je koza upije dok rastrljam po rukama,jedva sta ostane za nokte. :)

Fleke-pigmentaciju po rukama nemam(leti znaju da mi se pojave pegice) tako da o tome trenutno ne mogu nista da vam kazem.
Koza je brzo upija,sto je i karakteristicno za glicerinske kreme,posle toga je meka i nezna,nema zatezanja.
Prijatnog je mirisa,koji me je u prvi mah podsetio na argan i vanilu,pa sam pomislila da je neki proizvod iz kolekcije,dok nisam bolje pogledala. :)


S obzirom da je tester tubica prelepljena folijom sigurno je i originalno pakovanje.
Zamalo da zaboravim da vam kazem da mi je krema pomogla u oporavku noktiju. :)
Sudove perem bez rukavica,a cesto mi se desi i da sporet ribam bez njih.Tako je bilo i ovog puta i nokti su mi odmah rekli kolika je to greska.
Setila sam se da na kremi pise da je i za nokte,uzmem,namazem,pa pred spavanje jos jednom dobro utrljam i ujutru se videlo poboljsanje.
Tako da sam je uvrstila u redovnu negu.
Inace ne volim kreme,masti...koje moram da cekam pola sata da ih koza upije,zato mi se toliko svidja ova krema,namazem i u trenutku sam zastitila,nahranila i ruke i nokte.

Mislim da su ovo proizvodi koji svakoj od nas trebaju.
Zadovoljna sam kvalitetom i toplo ih preporucujem.

Ako sam nesto zaboravila da kazem,slobodno me podsetite.


Da li ste vec probale ove proizvode?



Hvala vam sto citate
XXXEma




pr proizvodi

Коментари

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.