среда, 28. мај 2014.

Blush četkice-dopuna i iznenađenje


Nisam mogla da pišem dok su bile poplave,ali sad je prošla vanredna situacija i moram da pohvalim Alexandar cosmetics,oduševili su me :)


Ovo su četkice koje sam kupila i koje smatram neophodnim,ali sam sa velikom imala problema,koje je Alexandar cosmetics rešio.
Na moje iznenađenje ljudi su mi veoma ljubazno izašli u sustret i ponudili više opcija,a ja sam izabrala zamenu četke.
Bila sam u pravu,četka je divna!
Ali nije samo ona stigla.

Evo paketa :)


Stigao mi je i divan koferčić(pink sa pink štrasom,unutra postavljen i sa ogledalom).

Evo kako su sve Blush četkice pakovane.


Toliko mi je lep da mi je skoro žao da ga koristim ako neseser(da ga ne uflekam :) ).

Izabrala sam Blush 1B,da onu ogromnu četku.
Privukla me je na prvi pogled,ali sam mislila da će mi biti prevelika i izabrala drugu četku.
Kako sam se prevarila,ali sada je imam i potvrdila je sve što sam mislila.


Blush 1B-divna,izuzetno nežna četka,prosto vas mazi po licu.
Meka,ali dovoljno čvrsta da sa njom stavljam puder u kamenu.



Uzima taman koliko treba proizvoda,ali ako ste sumnjičave ,slobodno otresite višak.
Ovo naročito važi za puder u prahu,mada taj ne koristim pa nisam 100% sigurna kako bi se ponašala.


Koristila sam je i za bronzer i Oriflame kuglice za nijansiranje.
Zbog veličine četke sam stavljala jako malo,da ne bih preterala pa da skidam celu šminku,ali sam morala čak i da dodajem.
Znači,ne brinite neće vas ofarbati celu :)

Laka je za korišćenje,u ruci mi lepo stoji i čini da se osećam kao slikarka :)
Šta ću kad volim lepe četkice.

Do sada mi je otpala jedna ,ili dve dlake :)
Za pranje koristim bebi šampon,ili gel.Volim blažim sredstvima da negujem četkice.
Blush četkice mi se suše malo brže,od ostalih,ali opet treba par sati.


Možete je koristiti i da nijansirate vrat i dekolte.
I neka vas ne zavara njena veličina,ovo je stvarno divna i korisna četkica(četka),shvatićete kada je jednom probate.

E sad moram da kupim i futrolu za četkice,da ih lepo čuvam i nosim.



Nadam se da ste uživale u slikama  :)

Hvala što čitate
XXX Ema

5 коментара:

  1. Prelep je koferčić. Moja preporuka ti je i Blush 2, jeste da malo dlake ispadaju ali mnogo dobro blendira puder!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Retko koristim puder,uglavnom bb i cc kremu,ali nabaviću četkicu za puder,da imam kada šminkam druge(šminkerka u začetku :D ).

      Избриши
    2. Onda smo koleginice!. :) I ja se od skoro bavim sminkanjem, imam na blogu post o nekim radovima. :)

      Избриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши