Пређи на главни садржај

Aura Impres maskara-Curly


       Look of desire

Došla na red i kod mene za recenziju :)



Zavodljiva,uvijena slova na pakovanju nam govore da je reč o maskari koja uvija trepavice.
Kako nisam ljubitelj uvijača za trepavice,iako ga imam,ovu maskaru sam morala da probam.
Da krenemo od pakovanja.
Elegantno crno pakovanje sa belim slovima koja prosto mame.
Kutijica je zalepljena,obratite pažnju na levi ugao,toliko jako da sam jedva odlepila,sasvim sigurno sam bila prva. :)
To govori mnogo o kompaniji,jer štite i svoj proizvod,a i potrošače.
Maskara,tj.pakovanje od tvrde plastike,je za nijansu manje.Što je dobro jer staje u svaki neseser,ali ne dajte da vas zavara,to "malo"pakovanje sadži više ml(11ml) od mnogih glomaznijih pakovanja mnogo skupljih maskara koje su uglavnom po 9 ml.


Evo sastava ako ste od onih koje to gledaju.



Evo i četkice,koja mi je odlična!
Ne volim prevelike četkice jer se sa njima uvek i ubodem i zamažem,ova je baš kakva treba.
Sa jedne strane blago zakrivljena,klasična,čupava,ne gumena.
Uzima dovoljno maskare.
Od samog starta može da se koristi bez problema.Nema potrebe da se čeka par nedelja da se stegne kako se opet dešava sa mnogo skupljim maskarama.


Evo je i na trepavicama.
Ovo je samo jedan sloj.


Evo i sličica sa i bez maskare,da uporedite.

Meni je jedan sloj dovoljan za dan.
Blago ih uvije čak malo i izduži.
Da sam malo više navalila bile bi malo više uvijene,a naročito da sam stavila 2 ili 3 sloja.Mazala sam kako uvek mažem maskaru,pošto sam uvek u žurbi,pa da vidite da je lepa i na brzinu. :)
Dosta je postojana,mada posle nekog vremena zna pomalo da se kruni(opada).
To mi je malo zasmetalo,ali u svemu ostalom mi odgovara.

Prednosti:
Cena-oko 400 din.
Četkica-odlična!
Količina-11ml
Pakovanje-slatko i dobro zaštićeno
Mane:
Samo jedna-malo se kruni(opada).

Moram da kažem da sam ovu manu naglasila zato što kod drugih blogerki,a dosta ih je recenziralo ovu maskaru,nisam ništa slično pročitala.
Pa ne znam da li nisu htele da napišu,ili se to samo meni desilo da mi se posle nekog vremena kruni? 

Ukoliko ste probale napišite mi svoje iskustvo,baš me interesuje.


XXX Ema

Коментари

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.