Пређи на главни садржај

Potrošeni proizvodi februar 2021.

 

Februar u rokovniku uvek pišem crvenom bojom,on je za mene mesec ljubavi.

Mada to je samo u mojoj romantičnoj glavi,moj muž kaže izaberi šta ti se sviđa i toliko od romantike,a bilo je nekada daaavno...

Nego,nije sad to tema,hajmo da sumiramo utiske (ionako kasne).

U februaru sam potrošila:


Ovog meseca je manje proizvoda.
Nega pre svega,ali tu su i maskara i sjaj za usta.


Avonov shine burst sjaj za usta- 6ml

Boja mi se svidela preko crvenog karmina,ali ne i zasebno.
Može da prođe i kao nega,ukoliko nemate suva usta (prošli,svetlucavi,sjaj je bolje negovao).
I kao i uvek dosta sjaja ostane u bočici i na dnu i pri vrhu,tu šta se tadrži se ne spušta i tako bacite skoro trećinu.Nije to toliko strašno,ali da kažem,s obzirom da postoje drugi sjajevi koji se tako ne ponašaju.

L'Oreal  Paradise extatic maskara

Kažu da je kopija Too faced maskare Bether then sex,po pakovanju i četkici liči,ali ova maskara je padala sa trepavica od prvog dana (ne verujem da to druga radi).
Formula je takva da je prvo previše tečna pa morate pažljivo da radite i skinete višak,ali ni to ne garantuje da će sprečiti opadanje.
Kada prođe malo vremena i malo se osuši,lakše se radi sa njom i daje lep volumen pa čak i malo uvija trepavice.
Koštala je oko 1500 dinara ,često je možete naći i na sniženju.
Kupila sam sada noviju,sa malo drugačijim imenom baš da vidim ima li razlike u formuli,ali ovu istu više ne bih kupila.Ima mnogo boljih,a jeftinijih maskara.

Donto dent interdentalne četkice

Ovo su četkice za pranje između zuba,u poslednjih godinu dana meni neophodne.
Neko ima prirodno razmaknute zube,a nekome (kao meni) zubari naprave prilikom popravki i tako počnemo da se družimo i sa ovim četkicama.
Ima ih u nekoliko veličina,ove moje su najmanje.
Pakovanje je od 6 kom.a cena oko 500 dinara,mada ih na sniženju možete naći i za nekih 300 dinara.
Ove su kupljene u dm-u.
Iako su upola jeftinije od prvih koje sam u apoteci kupila,nisu loše tako da sam kupila još jedno pakovanje.

Korejska nega za podočnjake (Elizavecca)

Serumom natopljeni "parčići" za negu podočnjaka.
Saradnja sa Elizavecca kozmetikom.retko ih koristim pa nisam primetila neki naročiti efekat.

Tu su naravno i uzorci

Mnogo mi se svidela Afrodita maska za podočnjake,stvarno malo ublaži tamnu boju podočnjaka,lepo ih i nahrani,a pakovanje je više nego ekonomično.
Dobijete tri dela,a svaki vam je za barem 3 korišćenja.

L'Oreal infaillible uzorak pudera
Lepo miriši i mnogo sam se obadovala kada sam videla u imenu boje roza,ali ni r od roze.
Puder umesto da bude svetao je na meni narandžast i to baš.
Tako da sam ga samo jednom probala i ne mogu ništa o njemu da kažem.


Tečni sapun aloe vera 1l
Kupljen u Lidlu za nekih 150 dinara.Do sada sam ga hvalila,ali ovo pakovanje mi je isušivalo ruke.
Ne znam da li su nešto promenili,ili je do vremena i dezinfekcije (mada sam se dezinfikovla i ranije).
Uzeli smo nov,ali sada kokos,pa ću videti,ima li razlike,ili da menjam  sapun.

Nevena inhalator za nos
Odlično radi svoj posao ,a koštao je samo 88 dinara.

Oriflame turpija za pete
Lepa,narandžasta,ali se odlepila. Imam je godinama i neću da je popravljam,iako je turpija još uvek dobra,tj.grublja strana,ona fina (bila je sa printom) se posle dva korišćenja raspala.
tako da , pa pa ,a svidela mi se baš zbog boje.

Nevena Speed clean gel za dezinfekciju i suvo pranje ruku 100 ml
Dosta se oseća alkohol,pa nemojte blizu lica,ali to je valjda dobro za dezinfekciju.
Malo je tečniji pa je brže potrošen.
Cena je bila mislim 125  dinara.

Avene maska za hidrataciju lica-uzorak

Obožavam ovakve uzorke u tubicama. :D
Maska nije loša,nema miris,hidrira,ali mi se više svidela,Afroditina.


Libresse ulošci

Mogu  da probam druge,ali se ovima uvek vraćam,samo menjam/kombinujem dužine.

Po meni najbolje rade svoj posao i udobni su.

Ovo pakovanje po punoj ceni košta nekih 300 dinara i ja kupim,a oni posle snize cenu. ; D


Essence lak za nokte (32 gold rush)

Lepa zlatna boja sa sitnim šljokicama.

Zbog dužine četkice teško se koristi kada se pređe polovina.

Kineski lakić

Slatko pakovanje,ali je teško za korišćenje,tj. mazanje noktiju.

Svidela mi se boja pa je potrošen za iscrtavanje flašica i teglica.

I uzorak Garnier-ove nove kreme ,Garnier Bio anti-age day care

Kremu sam već pominjala i opet sam je probala jer mi se dopala,ali ne vredi,njen miris je toliko jak da mi smeta.


Toliko za februar.

Da li koristimo neke iste proizvode?



vaša Ema

Коментари

  1. Inhalator za nos 😊 mislim da imam u svakoj torbi po jedan 😁

    ОдговориИзбриши
  2. I moja Oriflame turpija se raspala. Jako slab kvalitet. Lep dizaj i laka za korišćenje. Isto se odlepila i baš mi krivo što mi je kratko služila. Vidla sam u DM da ima njihova i planiram da je kupim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam sada prešla na električnu turpiju (za pete) i odlično radi,mnogo bolje izgledaju pete.

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.