петак, 05. септембар 2014.

Noviteti na blogu-Saradnja sa Born Pretty sajtom



Naziv bloga Emina svastara-svaštara(bez Š jer mi ne prihvata slovo,ali razumete  ),nije slučajan,mene interesuje mnogo toga.
Iako sam blog bazirala na kozmetici,želela sam da ostavim sebi prostora i za druge stvari i tako nastade Emina svastara-sve što čini ženu  
Ovo objašnjenje je uvod u novitete koje sam najavila,a to je nakit 
Uspostavila sam saradnju sa bornpretty sajtom tako da sada imate mogućnost kupovine sa 10% popusta preko mog bloga!  
Popust se odnosi na kupovinu Jewelry&Accessary and Hair salon&Decoration proizvoda koji nisu(već) na popustu.
Posebne pogodnosti očekuju one koji kupe 2 puta preko mog bloga,tj. koda za moj blog.

Evo kako izgleda kod :



U funkciji je tako da slobodno možete da ga koristite :)


Ako imate pitanja pošaljite poruku,ili ostavite komentar.

Da li vam se dopada iznenađenje?



XXXEma

2 коментара:

  1. Imam mali, prijateljski savjet za tebe. Nakon zareza obavezno napravi mjesto razmaka, pa tek onda kucaj novu riječ jer je tako pravopisno tačno, a i estetski izgleda ljepše. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Što se estetike tiče to je stvar izbora,jer nisu nam iste stvari lepe,a za pravopis moram da kažem da niste u pravu.Ipak hvala za savet. :)

      Избриши