Пређи на главни садржај

Kupovina na sajtu Ema glam

 

Stiže nam 8.mart-Dan žena,meni se čini nikad tužniji,em pandemija ne jenjava,em prvi put radim za praznik,a neću dobiti ni ružu na poslu. Naš direktor je rešio da nama ne treba nikakav znak pažnje.

A sad lepe vesti,stigao mi je prvi poklon. :D


Naišla sam na reklamu sajta Ema glam (kako imaju lepo ime :D) i gomilu popusta,ja sam odabrala 4 proivzvoda od kojih su 3 Wet n wild .

4 jer je to bio uslov za besplatnu poštarinu,a ionako sam htela tri da poručim.

Krenulo je od jednog pa se nastavilo,kao da biram pr proizvode. :D

Možda je ovaj post došao kasno,ali i meni je porudžbina stigla juče i evo žurim da pomognem ,ako nekome treba ideja za poklon. :) 



Pogledajte ovu preslatku pucketavu kovertu.
Proizvodi nisu bili dodatno zaštićeni.


Senke su sa popustom koštale 380 dinara,mada mislim da se popust završio.
Tu su i rumenilo ,lak za nokte i Maybeline korektor.


Slikano sa blicem

Ništa od ovoga nisam ranije koristila,ali sam čula puno pohvala o ovim senkicama i korektoru pa sam rešila da probam.

Ono što je nezgodno kada poručujete proizvod je što je redovna pojava (svuda) da nijanse uopšte  liče.To mi se i ovde desilo sa lakom za nokte ,evo slike sa sajta



Kao što vidite poručila sam rozi lak,a dobila neku breskvastu nijansu.Tako da imate to na umu.

O proizvodima ću pisati neki drugi put,ništa još nisam probala,ni otvorila.

Ovo je brzi post,više kao obaveštenje ,jer sam skoro saznala za ovaj sajt,a sada su dali i popuste i besplatnu poštarinu tako da nije loše da pogledate.

Naravno imaju i druge brendove i druge proizvode ne samo šminku,ali mene je to najviše interesovalo. :) 


Da li ste probale ove proizvode?

Kako vam se sviđaju?


vaša Ema

Коментари

  1. Nijedan od ovih proizvoda nisam probala. A korektor merkam odavno. 2godine sigurno. Ali mi se nešto ne da da ga uzmem. XD

    Novi post - https://andjelina-svastara.blogspot.com/2021/03/kupljeni-proizvodi-za-kucu-1.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam ga merkala neko vreme (korektor) i sada nađoh popust,pa još praznik ieto ga. :D
      Mada nisam baš sigurna da radi kao što Emily Noel priča,ona ga obožava.
      Svakako daću mu još malo vremena da se pokaže,tek sam počela da ga koristim. :)

      Избриши
  2. Zbog nošenja maske uštedela sam na šminku. Izbegavam da se šminkam jer mi sa maskom šminka strada. Nisam do sada kupovola preko sajta nepoznate proizvode. Kupujem ono što znam da mi odgovara i poznata mi je nijansa. Super je što ima puno popusta za online kupovinu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je sada akcenat na očima,mada šminkam i usta Spremam slike da pokažem kako se koji karmin ponaša,ili trpi sa maskom.😁
      Što se kupovine tiče,volim da isprobavam proizvode,to valjda i ide uz blogerku.😁 Retko mi se desi da promašim,sem kada sajtovi ne promaše boju.
      Hvala na komentarima. 😘

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.