Пређи на главни садржај

Trying out Dresslily's new order



Stigao mi je paket sa Dresslily sajta,konačno,ali sada je kašnjenje bilo očekivano zbog korone.
Ono što nisam očekivala je da će biti ocarinjen,jer su u pitanju 3 stvarčice,ali kako paketi neko vreme nisu stizali sada možemo da očekujemo da nas carinici pozdrave svaki put.

I received a package from the Dresslily site, finally, but now the delay was expected due to the corona virus.
What I didn't expect is that it will be cleared through customs, because there are 3 things in question, but as the packages haven't arrived for a while, now we can expect the customs officers to greet us every time.

Evo šta je stiglo:

Prvo i najvažnije,pidžama za Lenu :) 

Here's what arrived:

First and foremost, pajamas for Lena :)

Pidžama za devojčice


Moja manekenka je oduševljena,matetijal je mek i udoban,a zakrpe i kit su nakik krznu (to joj se baš dopalo).
My model is delighted, the material is soft and comfortable, and the patches and putty are made of fur (she really liked it).


Piše da je ovo veličina za 10 godina/140 ,meni se čini da je malo manja.
Dobro je da sam joj poručila veću.

It says that this is the size for 10 years / 140, it seems to me that it is a little smaller.
Good thing I bought her a bigger one.

Letnja crna haljina

I sebi sam haljinu poručila veću,ali to je bilo slučajno.
Ovo je 2xl,a sada mi treba xl,možda čak i L.

I also ordered a bigger dress for myself, but it was an accident.
This is 2xl, and now I need xl, maybe even L.


Nije toliko loše,ali bih volela da mi je makar oko ruke uže,tako da ću da sužavam.

It's not that bad, but I wish it was at least tight around my arm, so I'll narrow it down.


Materijal je više pamučan,nema elastina pa bi trebalo da je super za letnje vreline.

The material is more cotton, there is no elastin, so it should be great for summer heat.

I za kraj jedna majica,zanimljivo uklopljenih dezena:

And finally, a T-shirt with interestingly blended designs:

Ženska majica sa printom
 

Jako je udobna.
Materijal rukava se razlikuje,nije toliko nežan i mek kao i ostatak majice.
I nju sam mogla manju da poručim,ali sam mislila da mi je L dobra.
Malo je šira,baš gde treba,tako da mi se sviđa kako mi stoji.

The T-shirt is very comfortable.
The material of the sleeves is different, it is not as gentle and soft as the rest of the T-shirt.
I could have ordered a smaller one too, but I thought L was good for me.
It's a little wider, just where it should be, so I like the way it looks.


Pantalonice za bebana nisu stigle,a kako piše na sajtu nisu ih ni poslali.
Prošli paket mi nije ni stigao tako da bi sada kao trebalo da se radujem.
Javim ja kontaktu za saradnju i ona mi najnormalnije kaže da je proizvod rasprodat i ponudi da zamenim,s tim da je proizvod bio na stanju kada sam poručila i da mi niko više od mesec dana nije javio da ga nema,nego tek kada sam pitala.
To im se često dešava i već počinje da iritira.
Poslala sam linkove za zamenske proizvode (dve majice za muža) i sada čekam da stignu (nadam se da neće previše dugo da putuju).
 


Kako vam se dopadaju stvari koje sam poručila?

The pants for the baby did not arrive, and according to the website, they were not even sent.
The last package didn't even reach me, so now I should be looking forward to it.
I call the contact for cooperation and she normally tells me that the product is sold out and offers to replace it, with the proviso that the product was in the condition when I ordered and that no one told me for more than a month that it was not there, but only when I asked.
This often happens to them and it is already starting to irritate.
I sent links for replacement products (two T-shirts for my husband) and now I'm waiting for them to arrive (I hope they don't travel too long).
 


How do you like the things I ordered?


vaša Ema

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.