Пређи на главни садржај

Potrošeni proizvodi-april 2020.


Šta sam to potrošila u aprilu?

Odavno nisam pisala ovaj tip posta.
Cele prošle godine prvo bih čekala da se nakupe proizvodi,a onda bi ih bilo toliko da i kada snimim pričam pola sata. :D

Sada sam rešila da vam pokažem protrošene proizvode iz samo jednog meseca- aprila,meseca korone.

Potrošeni proizvodi

Da počnemo sa Avon naturals body care wild berries and pomegranate yogurt body shake - 200 ml ,a potrošen je ceo u aprilu.
Njegov miris me nije oduševio pa ga nisam koristila za telo,već kao kremu za ruke.
Ruke su mi bile pojačano suve i kako bih sprečila pucanje mazala sam ih (skoro) posle svakog pranja.
Muž mi se pridružio , njemu su od dezdermana i hemikalija na poslu ruke u katastrofalnom stanju,pa mu mažem sve što nađem.Ovo mleko je stajalo na vidnom mestu i tako je brzo potrošeno.
I nije bilo tako loše,lagano je,hidrantno i lako se razmazuje. 
Neće učini čudo sa ispucalim rukama,ali je pomoglo.

Eos (evolution of smooth) ultra hydration body lotion berry blossom - 200ml

Još jedna mazalica ekstra jakog mirisa,toliko da me je gušilo kada se cela namažem (iako je miris lep),čak mi je i pidžama mirisala danima.
Ovo mleko je gušće (pretpostavljam zbog šea putera) i lepo nahrani kožu,tako da sam ga koristila i za ruke,ali zbog prejakog mirisa ne planiram da ga opet kupim.

Balea kremasti gel za tuširanje - 300ml

Ovaj plavi podseća na plavu Niveu.
Miris je fin,blag,a gel kremast i prijatan,ne isušuje kožu,ali nije dovoljan kao nega (naročito suve kože).

Swissological purifying facial scrub gel

Ovaj piling verujem da retko ko zna,mnoge verovatno ni ne znaju da Zepter ima i  kozmetiku.
Dugo ga imam,pakovanje od 100ml je prilično veliko za proizvod koji se koristi u veličini zrna graška.
Ne znam da li ima veze što je starija kozmetika (imam ga godinama),ili je jednostavno takav- grub.
Ima sitne čestice koje su za moje lice pregrube,ali stvarno lepo očisti kožu.

Loreal (uzorak) revitalift laser dnevna krema

Iznenadila me je prijatnost ove kreme,od konzistencije do mirisa,pa i činjenice da mi ne zateže obraze kao neke druge kreme bora,
Imam još dve kesice ,taman da utvrdim da li mi se toliko sviđa da poželim celo pakovanje.

Balea Q10 anti-falten augen creme - 15 ml (Vegan)

Ova krema za oko očiju me je oduševila.
Pravi primer da cena ne određuje kvalitet,jer ovo malo čudo košta oko 300 dinara (na sniženju i manje)
a deluje i ne peče me kao npr. Roc-ov antirid.
Koristim je par meseci,a sada sam načela i novu tubicu i baš se vidi kako su mi podočnjaci lepo nahranjeni i borice manje vidljive.
Lako se razmazuje tako da je mala količina dovoljna za oba podočnjaka i naravno gledajte da je ne razmazujete već tapkate oko očiju.

Inhalator za nos iz Benu apoteke

Koristim ih povremeno,češće zimi,ne za lečenje već za osvežavanje sluzokože nosa.
Ovaj me nije oduševio. Pre  njega sam mislila da svi inhalatori mirišu isto,ali ovaj se nekako oseća kao zvake sa eukaliptusom (ima etarsko ulje eukaliptusa) koje ja ne volim pa mi tako ni inhalator nije odgovarao. 

Alpi fresh sensitive hautpflege creme - 250 ml

Ovo je moj muž doneo sa posla i na žalost ta žena koja mu je prodala više ne dolazi,šmrc.
Krema je odlična.
Mislim da je ovo neka verzija (opet) plave Nivee,univerzalna krema,ali smo je mi koristili za ruke.
Miris takođe podseća na plavu Niveu,konzistencija je za nijansu softanija,ali vrlo liči i odlično neguje ruke.
Ako je negde nađete obavezno kupite i javite da kupim i ja . :D 

Fitogal gel za dezinfekciju ruku - 70ml

Nešto što godinama koristim (čak i pre korone).
Miris mu nije prejak i brzo ispari,lako se utrljava i ne ostavlja ništa po rukama (kao neki što izgledaju kao da ih derete sa kože kada ih utrljate u ruke).

Još jedan uzorak, Marrakesh skin care 100% pure argan oil  za lice i telo , ja sam ga koristila po nekad za lice,a po nekad i za strije na stomaku.
Nanosi se na vlažnu kožu i mala količina vam je dovoljna za celo lice (zato sam imala i za stomak) pa ovu kesicu imate za nekoliko korišćenja. 
Lepo nahrani kožu,ali to je sve što sam iz uzorka primetila.

I za kraj Velnea lip balm vanilla - 15ml 

Ne znam šta se desilo sa Labello lip butter-om? Nigde ga nema.
Pa sam zato i uzela ovaj,ali nije ni blizu,a i nije puter već bazam.
Ne mogu da kažem da je loš i miris je ok,ali je meni onaj masni lip butter bio savršen i više ga nema.
Ovaj balzam nije jako masan,ali lepo neguje usne.Koristila sam ga najviše kao deo noćne nege kada ga u debelom sloju nanesem i opet mi je dugo trajao ,to mu je dobra strana. 



To bi bilo to za april.


Da li ste probale/i neke od ovih proizvoda? 



vaša Ema

Коментари

  1. Odlični proizvodi,probala sam Eos kupku i bila mi je okej,a ovde mi je zapalo za oko dosta zanimljivih proizvoda!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru. :)
      Probaj pa piši,volela bih da čujem tvoje utiske.

      Избриши
  2. Nisam probala ništa od ovoga, ali htela sam da kupim Eos losion. Sad nisam sigurna, jer kažeš da ima jak miris, a čini mi se da u DM-u nema testera.
    Takođe, ova Balea krema za predeo oko očiju izgleda jako zanimljivo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Možda da probaš beli eos,taj je valjda blaži.Balea Q10 je odlična,obavezno probaj. :D

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.