Пређи на главни садржај

L'Oreal vs. Golden Rose


L'Oreal,ili Golden Rose?

Čini mi se da sve ovo vreme, koliko pišem blog, nikada nisam upoređivala proizvode,nešto kao make up dvoboj. :) 


Danas sam rešila da vam uporedim dve maskare.

Do pre godinu dana dileme ne bi bilo,ali je Golden Rose ozbiljno poradio na svojim proizvodima pa sada može da se uporedi i sa L'Oreal-om.

Još pre par godina je u svetu bila ekstra popularna L'Oreal Paradise maskara (nežno roze pakovanje i kopija Too faced Better than sex maskare),ali ta maskara nikad nije stigla kod nas,umesto nje dobili smo L'Oreal Paradise extatic.

L'Oreal Paradise extatic

Već na prvi pogled prednost bih dala GR maskari,jer mi je lepše nežno roze pakovanje sa zlatnim slovima.

Golden Rose Nude look

Golden Rose maskara je bila upakovana u "foliju",tako znate da je niko sem vas nije otvorio (što je u današnje vreme posebno važno).


Lorealova maskara je bila upakovana u kutiju (pakovanje čak podseća na maskaru iz Sephore).

- I ovde GR dobija plus.

A sada najvažnije.


  Lorealova četkica je ogromna,ali lepo podigne i uvije trepavice.
  GR je za nijansu  uža i sužena/udubljena u sredini što pogoduje uvijanju trepavica.
  Ovde su praktično izjednačene,ali ja blagu prednost dajem obliku GR četkice.


Evo ih i zajedno,četkice su slične,ali samo na prvi pogled.


Ne znam koliko možete da vidite,ali Lorealova četkica na sebi ima puno maskare,previše i takva je od samog starta.

Potrebno je malo vežbe da bi se maskara lepo nanela i efekat bude lep,ali kada se osuši,posle nekog vremena počne da opada.
Možete misliti koliko kada mi je jedan kolega primetio,katastrofa.
Nakon toga sam oprala staru maskaru/četkicu i njom skidala višak,trudeći se da,ne pokvarim oblik trepavica.

-Treba li da naglasim da je sve ovo još jedan minus za L'Oreal?

Što se Golden Rose maskare tiče,ona je baš onakva kako sam i očekivala (možda je samo za nijansu grublja četkica),lako se nanosi,nema previše maskare pa bez bojazni možete da ponovite mazanje.
Trajna je i ne opada,štto je najvažnije.

-Opet plus za GR.

I na kraju cena.
 Obe su pristupačne,ali i ovog puta GR dobija plus,jer sam je platila samo 249,99 dinara na sniženju,dok je L'Oreal-ova Paradise exatic maskrara na sniženju bila oko 600 dinara.

Kada sve saberete Golden Rose Nude look maskara je apsolutni pobednik.


Da li ste već probale ove maskare?
Da li volite ovakve postove?


vaša Ema

Коментари

  1. Baš sam skoro kupila ovu GR maskaru na sniženju, nisam mogla da odolim, pa mi je baš drago da se dobro pokazala!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ko može da odoli tom sniženju.😁
      Znači nisi je još probala?
      Meni se dopala čim sam videla četkicu i da ne opada. ☺

      Избриши
  2. Meni se baš sviđa GR maskara ❤️ Još se sada malo osišila, trepavice su prelepe.

    ОдговориИзбриши
  3. Ciao :) Ja sam ovu Lorealovu gledala jer mi svidjelo pakiranje :D al kad sam vidjela četkicu odustala, ne volim te velike četkice obavezno se zamažem s njima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto,a meni se pakovanje baš ne sviđa. :D
      Četkicu nisam uživo ni videla,samo u katalogu,inače bih je i ja zaobišla,ne volim ni ja velike četkice.Ne shvatam ni poentu,imamnogo tanjih koje super odrade posao.

      Избриши
  4. Koristila sam ovu Golden Rose maskaru i odlicna je, radi sve sto bi trebalo da radi jedna dobra maskara. Preporuka devojkama od srca. Kristina

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.