Пређи на главни садржај

Nega u doba Korone


Nega je nešto što radimo stalno (barem bi trebalo) zato ja uglavnom imam jednu bočicu više gela za tuširanje, šampona...kreme za lice ne gomilam, ali kupim pre nego što stignem do kraja (ovu Elizavecca hialuronsku kremu sam skoro potrošila).



I tako pričam ja danima da bi trebalo da odemo do dm-a da kupim kremu za lice,ali stalno neka gužva pa kupimo na brzinu i još po pelene iiii ićićemo po kremu drugi put.

A znate šta je onda bilo?

Dojurila je Korona i kod nas ,pa uvedoše policijski čas,panika ,skraćivanje radnog vremena, maske,gužve,čekanje u redu...samoizolacija,ili karantin.
I tako, mi smo ozbiljno shvatili situaciju i prandinu potpunu izolaciju pa kako sam ja stalno sa decom i dedom i ja sam se izolovala i ne izlazim od 15. marta. :o

Sad samo muž obavlja kupovinu, znate onaj što mi kaže:" Evo ti novac pa kupi",ili eventualno :"Ja ću da te odvezem ,a ti idi kupi".
Za namirnice nije problem,napišemo spisak,ali sada on i kremu treba da izabere.

Da bude gore Lilly više ne prima porudžbine,prebukirani su,a dm ni nema opciju online kupovine. :(
Da puno objašnjavam nema vajde,zato sam mu rekla da može da kupi i u apoteci neku hidrantnu kremu za dan (ponovila sam to par puta).

I tako je i bilo da se ne bi puno šetao,pošto mu je trebalo nešto iz apoteke tu je kupio i kremu i šampon  i evo šta je doneo.


A onda još kaže da je kremu platio 500 dinara. :O
Pa u dm-u kupim dve (ako su na sniženju).
Ali šta je tu je,sada je takva situacija,neka samo valja.

Paaaaaa.

Kada sam je probala,a ono kao da uzimam onaj lepak sa špatulicom.
Namažem,lako se razmazuje (barem to),ali mirišiiii,toliko da skoro guši,aj nestane posle par sati. :D
T zona se sada redovno sija,a sastav je za zaobilaženje,ili se to meni čini,ali od kako je koristim počele su da mi se na licu pojavljuju bubuljičice.
Evo slike pa procenite :



Šampon se za prvi put dobro pokazao,ali videćemo dalje.
I tako mi podržavamo domaću proizvodnju (oba proizvoda su naša),ali bi bilo lepo da i naši proizvođači nas malo podrže,a ne da nas deru cenama,jer ovaj šampon je preko 300 dinara,a Balein imate za 99 dinara. Šampon možda i vredi,ali krema ne.

Pokušaću ponovo da poručim na Lilly sajtu,a ako ne uspem ostaje mi da mami napišem spisak i nadam se najboljem. :D



Ovo nije pisala Duda alapača,nego vaša Ema :D 




Коментари

  1. Aaaaaajoj, poslije ovog lepak, više se nisam mogla koncentrirati na ozbiljno čitanje 😂😂😂 nego znaš kako ja svog šaljem kad treba nešto od kozmetike kupiti? Lijepo skinem on line fotku toga što mi treba, pošaljem na mobitel i on samo u dućanu pokaže 😂👌

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I htela sam da ovaj post bude više humoristički.:D
      Da znaš da mi je isto to palo na pamet,moraću. Nego sada kupovine kratko traju,a u dm je nemoguće ući (probao je,kad su se neke posvađale i kasirka zatvorila dm).

      Избриши
    2. Ajme, postala je prava avantura otici i do dm-a :D

      Избриши
  2. Muškarci i kozmetika...Genijalan post,nasmejala si me i nadam se da ćeš se uskoro dočepati neke dobre kreme!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.