Пређи на главни садржај

Elizavecca oils



Elizavecca me je obradovala paketićem baš pred Božić. :)

Elizavecca made me happy with the package just before Christmas. :)


Ovog puta testiram ulje za kosu i ulje za skidanje šminke .

This time I test my hair oil and makeup oil.



Drago mi je kada mogu neki proizvod da vam preporučim,a Elizavecca mi šalje baš takve proizvode,sve što probam prija mi .
Pa tako i ovo ulje za skidanje šminke.

I am glad when I can recommend a product to you, and Elizavecca sends me just such products, everything I try pleases me.
So does this makeup remover oil.


Zimi ,zbog hladnog vazduha i grejanja,nam se koža više suši i treba joj jača nega.
Pored kreme za lice,bilo bi dobro da promenimo i sredstvo za skidanje šminke i tu nastupa Elizavecca  Natural 90% Olive cleansing oil (300 ml) .

Tek sam ga par puta koristila ,ali prvi utisak je pozitivan.
Veoma je prijatno za korišćenje,koži mi baš prija ovaj način skidanja šminke.
Nekako imam utisak kao da je istovremeno i hrani,naravno to ne znači da treba da zaobiđete kremu.

Nanosi se na suvo lice-znači preko šminke i nežno umasira,kako bi "otopilo" šminku,zatim se umivate toplom vodom i tako skidate i ulje i šminku.

Ne skida dugotrajne mat tečne karmine,a primetila sam da su mi i sitne šljokice (od svetlucave senke) ipak ostale na licu,pa bi možda bilo dobro da posle ulja koristite i tonik.

In winter, due to the cold air and heating, our skin dries more and needs stronger care.
In addition to face cream, it would be a good idea to change the makeup remover and this is where Elizavecca Natural 90% Olive cleansing oil comes into play.

I've only used it a couple of times, but the first impression is positive.
It is very comfortable to use, my skin is very comfortable with this way of removing makeup.
I kind of feel like it is nourishing at the same time, of course it does not mean that you should bypass the cream.
Apply to dry face - means over makeup and gently massage to "dissolve" makeup, then wash with warm water to remove oil and makeup.

It does not remove long-lasting matte liquid lipsticks, and I noticed that my small sequins (made of shimmery shadow) remained on my face, so it might be a good idea to use a tonic after the oil.


Evo šta kaže proizvođač :

[Elizavecca Natural 90% Olive Cleansing Oil]
(엘리자베카 네이쳐 90% 올리브 클렌징 오일)

★ Product Description
Elizavecca favorite products in the resale rate ranked 5th item!
Many products are very popular with customers with high resale rate products.

Jojoba seed oil, macadamia seed oil, avocado oil, argan tree kernel oil, Tea Tree Oil, Sunflower Seed Oil,Non-irritating ingredients
Keep soft and moist your skin from the constituents of natural origin oils and cleansing without a strong stimulus.
Designed for Elizavecca Natural 90% Olive Cleansing Oils prone to Deep Cleansing
Makeup remover, clean washing, 
A sense of use of light and moist.

Suitable for use on all skin type / Volume 300ml 

★ How to use it (https://youtu.be/r3QLi6Nr_oE) 
1. In the a dry skin condition apply natural 90% olive cleansing oil.
2. Massage helps to rub until it melts makeup while.
3. Warm water on hand to remove the cleansing oil.
4. Lukewarm water to wash enough.

Već 20 godina koristim serume za kosu,uglavnom one za suve i ispucale krajeve,dugo sam koristila samo jednu vrstu,posle sam menjala,ali nisam nešto bila zadovoljna i počela sam da razmišljam šta sada da isprobam. I tada mi je stigla ponda da testiram Elizavecca CER - 100 hair muscle Essence oil (100 ml).  

I have been using hair serums for 20 years, mostly those for dry and cracked ends, I only used one type for a long time, afterwards I changed, but I was not satisfied and started thinking about what to try now. And then I got the weight to test this oil.


Pakovanja su toliko simpatična da mi je žao da bacim kutiju. :D
Bočice su plastične,ali čvrste i dobro urađene,da liče na staklene.

The packages are so cute that I'm sorry to throw away the box. : D
The bottles are plastic but sturdy and well made to resemble glass.


Deluje kao serum,ali to samo na prvi pogled,ipak je ulje i to je za mene nešto novo,pa sam sipala dve pumpice (po navici) i onda shvatila da je to previše.
Da ne poverujete,na moju dužinu dovoljna je samo jedna pumpica.

Negde sam pročitala da ne masti kosu,ali sam stekla utisak da previše proizvoda ipak malo zamasti.

Nanosila sam ( i Leni i meni) na mokru kosu,tek peškirom prosušenu, nakon nanošenja raščešljala i onda sušila.

Prvi utisak je da olašava raščešljavanje i da kosa bude nežna i mekša,a za delovanje na procvetale krajeve trebaće više testiranja (barem pola bočice).

Evo šta kaže proizvođač :

It seems like a serum, but at first glance, it's still oil and it's something new to me, so I poured two pumps (usually) and then realized it was too much.

Not to believe, only one pump is enough for my length.

I read somewhere that it does not grease the hair, but I get the impression that too much of the product is a little greasy.
I applied (to both Lena and me) on wet hair, only towel dried, after combing, and then drying.

The first impression is that it combs the comb and the hair is gentle and softer, and it will take more testing (at least half a bottle) to act on the blooming ends.

Here's what the manufacturer says:

[Elizavecca CER-100 Hair Muscle Essence Oil] (엘리자베카 헤어 머슬 에센스 오일)

★ Product characteristics
it is good for protect to quticle. Texture is very light like a feather.
You will be get silky hair after using this hair oil
you have to use this hair oil if you have some matter below things
- when you damaged quticle
- when your hair gets tangles

★ How to Use 
After shampooing, dry your hair sufficiently. Please use hair oil to dry and damaged areas mainly.


Ovo je prikaz kose pre  (1) i posle (2) nanošenja ulja.
Možda se ne vidi najbolje,ali razlika ipak postoji.

This is a representation of the hair before (1) and after (2) applying the oil.
It may not be best seen, but there is a difference.


Ovo je maska za lice koja sadrži 24K zlato i (meni gadan sastojak) puževu sluz.
Maska je toliko bogata serumom da možete dva puta da je stavite,jer seruma ostane i u kesici kada izvadite masku.
Probala sam nekoliko Elizavecca maski i sve su mi prijale,a ova malo više rekla bih.

Miriše blago i prijatno,a što je najvažnije ne pecka,ne svrbi...nema negativnih reakcija ,a držala sam je više od 20 minuta na licu (jednu masku iz dm-a sam morala da skinem posle 5 minuta koliko je peckala ).

Nisu mi poslali informacije o ovom proizvodu pa nemam link i dodatne podatke,ali vam mogu reći da lepo hidrira i verujem da bi bila spas suvoj koži .

Toliko za sada.
Da li ste probale/i neke Elizavecca proizvode?

This is a face mask containing 24K gold and (to me a nasty ingredient) snail mucus.

The mask is so rich in serum that you can put it twice because the serum stays in the bag when you remove the mask.
I tried a few Elizavecc masks and they all came in handy, and I would say more.

It smells mild and cozy, and most importantly it doesn't bake, itch ... no negative reactions, and I kept it on my face for over 20 minutes (I had to remove one dm mask after 5 minutes as it was burning).

They did not send me information about this product so I do not have a link and additional information, but I can tell you that it is hydrating nicely and I believe it would be a salvation for dry skin.

So much for now.

Have you tried any Elizavecca products?


vaša Ema

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Uporedi parfem + iznenađenje

Do sada vam nisam pisala ovakve postove,verovatno zato što sam više za uživanje u mirisu parfema nego za njihovo objašnjavanje. :) Neću vam ni sada objašnjavati note,već sam htela da podelim sa vama kopije/uporedive mirise koje sam pronašla. Ukoliko volite različite parfeme onda je možda bolja ideja da kupite kopije ,svakako je isplativije dati npr.1000 din. nego 6000. Ovaj primer dajem jer sam u Avonovim katalozima pronašla par kopija-uporedivih toaletnih voda. Cene variraju od kataloga do kataloga,a često su i dosta snižene pa za nekih 600 dinara možete da pronađete svoju mirisnu notu (cene su okvirne). Evo jednog primera : -original  J'adore Christian Dior ( parfem ) - uporediva toaletna voda Celebre Avon Ne znam šta se desilo sa poklopcem od J'adore parfema,šteta što ga nema jer on upotpunjuje izgled bočice.