Пређи на главни садржај

Kineska obuća - moje iskustvo



Razmišljala sam kako da počnem ovaj post,a onda sam se setila čuvene rečenice iz mog detinjstva :    " Ja nisam dovoljno bogat,da kupujem jeftine stvari. "

Verujem da svi razumete značenje.
Pa zašto onda kupujemo jeftine stvari,u ovom slučaju obuću?

Kina je preuzela svet,bukvalno.
Sve se pravi u Kini i originali i kopije,razlika je samo u materijalu i načinu izrade,a to je velika razlika.
Neke kopije su urađene tako dobro da skoro ne može da se primeti razlika,dok su druge samo na prvi pogled lepe i dobre.
Ako kupujete torbe,ili garderobu verovatno nećete imati problema (majica ako se popara lako se ušije), ali sa obućom je druga priča.


Nekako sam uvek verovala da obuća mora da bude kvalitetna,naročito ona u kojoj provodite ceo dan tako da sam jedino japanke kupovala od Kineza.

Onda su došle saradnje pa sam rešila da probam i obuću i oduševila se zimskim šljokičastim čizmama (kopija ugg ) naravno bilo je i promašaja kao sa onim rozim kućnim papučama sa Zafula koje su mi se za mesec dana raspale.
Dakle,kako vam se potrefi.

Kada su saradnje u pitanju šteta nije velika,jer se samo carina plaća i to ne uvek ( i to vam je kako vam se potrefi) ,ali kada kupite obuću pa makar i od samo 1000 dinara ,šteta je baciti ih u smeće.

Još je gora varijanta kada ta obuća toliko košta da vi ni ne posumnjate da je kineska,do prvog nošenja.

To se meni desilo sa Opposite kratkim čizmama (pisala sam vam zimus na stranici).
Prvo - pričaju da je obuća Italijanska ,a kupuju u Kini (ja sam to kasnije saznala)
drugo - cena od 3500 dinara i to na popustu baš i nije Kineska .
I tako ih ja kupim,simpatične,za štrapac kad posle prve šetnje osetim da me nešto žulja,pogledam,a meni se odlepilo unutrašnje gazište i žulja me neka nitna.
Odmah sam im reklamirala i dobila povraćaj novca (doduše novac sam čekala,ali ispali su fer).

Posle ovog iskustva izbegavala sam Opposite ma koliko im je lepa ponuda,baš sam se razočarala.
Ali nije samo Opposite i Metro ima Kinesku obuću,kako i gomila drugih manjih radnji (iako kažu da je obuća iz Mađarske ).

Pre par dana mi se desilo nešto što me je navelo da vam pišem ovaj post - osvojila sam vaučer od 3000 za kupovinu u Opposite radnji i oduševila se. :D


Odmah smo otišli da vidimo kakva je ponuda i zatekli sniženje,tako da sam odmah birala i za Lenu.
Ona je bolje prošla,meni sam uzela patike,a njoj sam uzela zimske cipele,a kako su njene "kanađanke" bile ekstra snižene dobila je i baletanke uz malu doplatu. :)


To oduševljenje me je držalo danima,divan je osećaj kada nešto osvojite u takmičenju (još što ste bolji od ostalih učesnika  :D ) , dok nisam prvi put prošetala patike.

Pogađajte šta se desilo - opet se odlepilo gazište i zgužvalo.

To mi se desilo i sa baletankama iz Metroa.
Postoji rešenje - uložak za obuću.Uzela sam najtanji,ali mi je ipak podigao stopalo tako da me sada baletanke žuljaju,a bez uloška opet ne mogu da ih nosim,sreća pa patike mogu sa uloškom.

Vidite o čemu govorim,zašto jeftino i nije tako jeftino?

Ali ako ipak volite da prođete (naizgled) jeftino i kupujete evo šta bi trebalo da znate :

- gazište je manje,pa će vam trebati veći broj (ali on će vam biti malo veći )
- noga može da vam se "umiriši", ili klizi zavisno od materijala i vrste obuće
- eko koža brže puca i ljušti se
- unutrašnja gazišta se odlepljuju
- materijali su grublji
- vrlo brzo gube početni oblik
- moguće da će vam trebati dodatni ulošci za obuću
- kraće traje , najčešće samo jednu sezonu

Ove godine samo mi se pehovi ređaju sa ovom jeftinom obućom (ne mogu o svakom paru da pišem neće stati ) i shvatila sam da za mene to nikako nije.
Videću kako će Lena da prođe,to ću vam još javiti.

Nadam se da ste izdržali do kraja posta i hvala ako jeste. :)

p.s.
Ovo je skraćena verzija,kako bi stalo u post.
Ako imate neka pitanja slobodno napišite komentar pa ću vam odgovoriti.




vaša Ema

Коментари

  1. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Wow.. Very informative article thanks for sharing please keep it up because there is no limit of information so I'm waiting for an awesome article just like that.
    Prism Video File Converter Crack
    NOD32 Antivirus Crack
    TallyPrime Crack
    App Builder Crack

    ОдговориИзбриши
  4. Very good article! We will be linking to this particularly great post on our website. Keep up the good writing.
    EZ CD Audio Converter Crack
    BlueStacks Crack
    CadSoft Eagle Pro Crack

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.