Пређи на главни садржај

New in #34 - jul/avgust



Prvo što mi je stiglo u julu bila je ova Dresslily haljina.
Lep početak meseca. :)


Više o ovoj haljini možete da pročitate ovde .


Dm mini kupovina

Vreme je bilo za novu četku za flašice,a i za novu flašicu.Cene se ne sećam,ali oko 300 din. su bile.
Gel za tuširanje je neizbežan,naročito po ceni od 99 dinara.
Neki su bolji neki onako,ovaj je tu negde,nije baš da htrani kožu,ali može da prođe.

Ovo su poklončići od ujaka i ujne


Neseser koji može da prođe i kao torbica,uzorci parfema,sprej za telo (jako lep,jak i postojan miris), ogrlica,minđuše i providna torba.
Ogrlica me je oduševila i stavila sam je čim sam je dobila,ali kako je dan bio pun vlage i sparan (pred nevreme) ostavila mi je zeleni trag na vratu.

Još jedan proizvoda sa Joom-a


Ovo su samolepivi jastučići koji glume brushalter. :D
Nisam ih još probala pa ne znam kako će izgledati,da li će stajati...ali mi se sviđa ideja naročito za onu moju ombre haljinu sa Dresslily sajta (koju je deda prepravljao) sa dubokim dekolteom.
Cena - 293 dinara

Spremam vam post i o proizvodima sa Joom-a . :)


Lilly 

U Sokobanji se Lilly nalazi na šetalištu,tako da smo često šetali do nje,ali kupovina je bila uvek namenska (čitaj pelene) i tako neke sitnice.
Turpijica je bila na popustu tako da je koštala 99 dinara.
Već par godina nailazim samo na loše papirne turpije,bukvalno su kao šmirgle,neke čak plastificirane i zato sam rešila da se vratim klasičnoj turpijici.

I opet mi u Dm-u  :)

Večito kupovina na brzinu,eh kada moji momci (muž i sin) nemaju živaca da ja lepo pogledam šta se nudi i onda bude ovako.
Uzeh Balea rol-on po preporuci jedne insta-blogerke,ali sam se prevarila (pazite koga slušate).
Srećom nije skupo (nekih 200 dinara),ali i to je mnogo kada su bačene pare.
Džaba što je bez aluminijuma kada uopšte ne vrši funkciju.
Bila sam u prepunoj crkvi i naravno oznojala sam se,au kako me je bilo sramota. Nikada mi se nije desilo da (izvinite na izrazu) smrdim,sem kada koristim ove bez aluminijuma.
To sam vam već pominjala,kako sam počela te "zdrave" da isprobavam i bukvalno se sa svakim osetim - znači,bačen novac.
Definitivno odustajem od ovim "zdravih" varijanti.

O la la sandale


Inpulsivne kupovine su kod mene retkost,a obuću nikada ne kupujem sama i onda u Sokobanji naiđem na sniženje,muž zbriše i ja se zaljubim u ove sadističke sandale i kupim ih.
Ubijaju me!
Platforma je još i dobra,lagana,stabilna,ali kajšići stežu i seku gde stignu ,a ja još imam nizak ris.
Odmah su me nažuljale i to žestoko,tako da sam i h samo još jednom obula (i to posle dobre pauze da mi ranice zacele) na kratko,kada smo sišli da večeramo u hotelu.
Jedva sam izdržala.
Da li da napomenem da je i ovo bačen novac?
Cena - 1000 dinara

Gillete Venus riviera brijači


Imam onaj prvi Venus,još uvek. :D
Super je brijač tako da verujem da će i ovaj biti dobar,nisam ga još probala.
Cenu ne znam jer mi ga je muž kupio.

Pištoj za silikon


Vidim ovo čudo u Dis-u i sva se obradujem,platimo oko 600 dinara i odemo kući,kad drugi dan isti kod kineza za 300 dinara.
A ja se obradovala što nije kineski,kad ono...


A sada moj prešes Dyson! :D


Gledali ste gospodara prstenova,e pa to-lepi moj. :D

Cena - da se smrzneš 48999 dinara i to sa popustom,naravno kod nas je najskuplje.
U Mađarskoj je za 10 000 jeftiniji,a u Americi skoro upola,ali zna se da smo mi ovde najbogatiji pa su nam i cene u skladu sa tim. Cccccc!

Ovo mi je bila želja dve godine i drago mi je da mogu da vam kažem da se želje ipak ostvaruju i to i pokažem.
Štedela sam i eto ga. :D
Pored  tog bezobrazluka sa cenom Dyson je stvarno vredan pažnje,odlično usisava.
Kada sam videla šta je sve usisao posle usisavanja običnim usisivačem došlo mi je da srušim kuću. :D
S obzirom da sada usisavam svakog dana,sama,ne dam mužu ni da ga takne,mislim da je trebalo muž  sam da mi kupi ipak on ima najviše koristi. :D

I kako sam već dosta toga stavila u ovaj post ovde ću da završim avgust,pa ga nastavljam u sledećem postu.


Kako vam se sviđaju moji noviteti? :)




vaša Ema

Коментари

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.