Пређи на главни садржај

New in #23 - maj



Svaki put kada pomislim da neću imati šta da vam pokažem ispadne dobar mesec. :)

Sigurno ste čule za dm akciju 15 % popusta na sve proizvode pa i već snižene.
Pojurile sve blogerke kao da poklanjaju pa kako onda i ja da ne odem? :D

Moja kupovina je bila u toku porodične šetnje,znači na brzinu i ništa od uživanja tako da sam kupila samo ono što znam šta mi treba.


Frutek mama čaj za doilje
Već sam vam pominjala ovaj čaj. Uprvi mah mi se činilo da deluje sada mi se više ne čini. :/
Ne znam više ni koje mi je ovo pakovanje po redu,pijem po dva puta dnevno,ne zaslađen,navikla sam se i sve se nadam pomoćiće,ali...Po sastavu (komorač,anis, kim...) bi trebalo i bebi da olakša grčeve,ali ni tu ne radi baš nešto tako da mi se čini da ću prestati da ga pijem.
Cena- oko 150 dinara (sa popustom)




Balea gel krema
Po instagramu su samo "nicale" slike ove kreme i samo sam čitala pohvale pa reših i ja da je probam,ali sam izgleda uzela pogrešnu.
Izgleda da postoji gel krema i samo gel ,a ja kako sam stalno u žurbi nisam obratila pažnju.
Nema veze,baš mi je trebala neka lagana krema za lice jer sam zbog hormona prešla u kategoriju masne kože. :(
Cena- 275 dinara

Jessa intimni gel
Njemu sam cenu zaboravila,ali bih rekla da je bio ispod 200 dinara.
Koristila sam ga ranije i mislim da sa mbila zadovoljna,sada sam kupila da se podsetim. :D

Ziaja gel za tuširanje
Kremasti gel za tuširanje sa mirisom kašmira,500 ml.
nisam ga probala do sada,ali sam čula pohvale,svakako ću vam javiti kako se meni dopao.
Cena-245 dinara

A onda me je Eucerin iznenadio paketićem


Neseser me je oduševio,baš je po mom ukusu. :)


A sadržaj odličan za putovanje.


Eucerin Dermato clean micelarni fluid
Prvi put sam ga probala pre godinu dana i od tada se ne razdvajamo.
Recenziju pročitajte ovde.

Eucerin tuferi
Pravo otkriće,dok ih nisam probala nisam ni znala da tuferi mogu toliko da se razliku.
Ovi su meki,nežni,a čvrsti,ne raspadaju se,deluju kao da su od nekog nežnog materijala.

Eucerin Elasticity filler
Preslatko upakovano ulje sa inovativnom pumpicom.
Ovo je ulje za negu starije kože,koja je izgubila čvrstinu,počela da "visi"...to se uglavnom dešava ženama posle 50-e godine.
Nisam od onih koje koriste ovakve preparate u napred,da im ne bi koža visila,ne slažem se sa tim pristupom,a još manje sa tim recenzijama,jer šta može devojka sa čvrstom kožom da kaže o preparatu koji zateže?
Ja sam prosledila ovo ulje svojoj mami pa ću vam preneti njene utiske.
Ali ipak sam probala. :D
Htedoh da vidim da li će imati neko dejstvo i odmah dobila crvenilo po licu i blago peckanje,tako moja koža reaguje na preparate koji nisu za moju "starosnu dob".
Osim toga nisam nešto primetila,a i kako bih kada mi je lice zategnuto i elastično,pa nema šta da se zateže.
Meni su problem podočnjaci i borice na njima.
Mogu vam reći i da masnoj koži ovo ulje neće prijati sem možda kao noćna nega.
Ja sam probalba uveče i ujutru se budila izuzetno masna,ali meni to hormoni rade pa možda vama neće tako.
Koža devojke u 20-im i 30-nije ista i potrebe im se razlikuju,ali postoje mlade devojke koje imaju već vidljive bore tako da je najbolje da pratite svoje potrebe i tako birate proizvode.

Care krema za ruke



Nisam ni znala za ove kreme dok muž nije kupio sa arganovim uljem.
Dopala mi se pa se rešila da probam još neku i eto badema. :)
Kupila sam je u Tempu,bila je na popustu i tako je ovo veće pakovanje koštalo nekih 60/70 dinara.

Još jedno iznenađenje- Gucci rush 2



Ovo sam dobila na poklon od jednog poznanika,on mi je i birao i nije loše izabrao.
Cvetno-voćni miris,nije preterano sladak,,malčice puderast,savršen za ovu sezonu.
Cenu ne znam.

Kako vam se odpada mesec maj? :)



vaša Ema




Коментари

  1. Great products! I have been using now this Ziaja shower gel too :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you Claire, I'm glad you like it. :)
      How do you like Ziaja, how it works on your skin?

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.