Пређи на главни садржај

dm baby bonus za novi početak


Krajem marta dobih jedan novitet koji mi je okrenuo svet,pa sada na život gledam drugim očima. :)
Nisam sigurna kada i da li ću se vratiti pisanju uobičajenih postova,ali možda je to i dobro da malo razbijem monotoniju i razmrdam blog.
Zato evo jednog drugačijeg posta - dm baby bonus.

 Verujem da mame i buduće mame znaju o čemu se radi,ali ako je nekome promaklo evo informacija.


Kada vaš anđeo dođe na svet i dobijete njegov izvod iz matične knjige rođenih pođite u najbliži dm da se prijavite za baby bonus program.

Na slici vidite paketić koji dobijete + knjižica sa vaučerima koja će vam dosta značiti ukoliko volite Pampers pelene,a ima i drugih interesantnih vaučera.
Prijavu možete da izvršite do bebinih 6 meseci starosti,potreban vam je samo bebin izvod iz matične knjige rođenih (kopirajte ga,ali ponesite i original).
Na svakih 6 meseci dobićete novu knjižicu sa vaučerima i tako do bebine druge godine.

Više se i ne sećam koje smo sve pelene probali sa Lenom tako da nije loše što smo dobili ovo mini pakovanje na probu,jedino što je 3,pa će malo da sačeka da porastemo.
Tu je i pakovanje to.to suvih krpica,to je nešto novo za mene sa Lenom ih nisam koristila (ako ih je tada i bilo) tako da ću tek videti koliko su korisne.
Uzorak sudo kreme je odličan za torbu sa pelenama,tj.za poneti.
Sebamed kozmetiku sam koristila za Lenu,doduše ne sve,najviše kupke,ali je bila malo starija. Tako da će nam i ovi uzorci poslužiti za isprobavanje,a mnogo su mi slatki tako mali pa još u neseseru.

E sada imam jedno pitanje za mame,bilo da ste blogerke,ili ne- koju kozmetiku koristite,ili ste koristile za vaše bebe?
Koja vam je bebi kozmetika najbolja i zašto baš ta?

Ne znam da li je od hormona,ili zbog operacije,ali nikako da se pokupim.Doduše još je sve to sveže,malo je prošlo od kako smo izašli iz bolnice,ali tako uhvatim sebe kako više ništa ne znam. :D
A toliko nas "bombardaju" reklamama o bebi kozmetici da ja više ne znam za šta da se uhvatim.
Naročito što skupo više ne znači i kvalitetno,to pravilo odavno više ne važi.

Trenutno se držim bebi sapuna i Pavlovićeve kreme,tj.koristim što manje kozmetike,jer mislim da je za novorođenče tako najbolje,a vi mi pišite vaše mišljenje u komentarima.

Eto malo informacija i malo ćaskanja. :)

vaša Ema

Коментари

  1. Od prvog dana za Vasu sam koristila Bekolino 2u1 šampon i kupku. Odličan je. I danas kada kupujem uvek se odlučim za Bekolino.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da sam i ja to prvo za Lenu jer su u vreme kada sam se sa njom porodila to poklanjali u bolnici u okviru nekog mini paketa. :)

      Избриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.