Пређи на главни садржај

Zaful priprema za zimu,ili ne?


Danas vam pišem o Zaful paketu.
O njemu ste čitale u okviru wish liste -  klik .

Konačno je stigao paket,posle 28 dana čekanja.


Do skoro je Zaful bio brz (sećate se paketa koji mi je stigao za 8 dana? ),ali sada ga čekam.kao i ostale sajtove.
Ovog puta su svi sajtovi preterali.

Porudžbina je slata u dva paketa,sa nedelju dana razmaka,a eto meni su oba stigla u isto vreme.

 Kada kažem priprema za zimu mislim na tople papuče,a ove su baš tople.

Color Block Emoji Indoor Slippers - Rose Red Size(39-40)




Iznutra su postavljene pa su samim tim manji broj,a većeg nema. 
U svakom slučaju to se malo prilagodi stopalu.
Imaju platformu koja nije nužno plus,morate dobro da obratite pažnju kako se obuvate jer ako ne stavite stopalo skroz može da se desi da ga iskrivite. 
Moram i da kažem da su me posle jednog nošenja i malo dužeg stajanja bolela stopala,što baš i nije pohvalno.
Dakle slatke su,tople,ali ne nužno udobne što je minus,jer ovo su ipak kućne papuče.

Eto od mene iskren prvi utisak. :)

Naša jesen je poprilično hladna (a tek zima) tako da su dukseri već poželjni,evo jednog sa simpatičnim natpisom.

Front Pocket Letter Graphic Cat Hoodie - Black 2xl



Dukser sam poručila najveći ,2xl i jeste komotan,širok,ali za moj ukus malo kraći (naročito sada kada stomak podiže). Videću kako će se ponašati kada ga operem (na 30 stepeni).
Simpatičan je i poslužiće.
Kapuljača je dosta velika,veća je od svih koje imam,ali to valjda tako treba.
Šteta samo što uši nisu velike kao što su na sajtu ,ali dobro.
Ne duševljava me jedino što mu treba peglanje. :D

I još jedna stvarčica poželjna u hladnom periodu kada nam je koži potrebna dodatna nega

5 In 1 Facial Skin Care Electric Massager - Tutti Frutti




Do sada nisam koristila spravice,tj.masažere za lice imam samo onaj mali plavi masažer iz avona,a i njega ne koristim redovno.
Zato sam rešila da probam ovaj masažer.
Skeptik ,kao i uvek kada je lice u pitanju (zbog lošeg iskustva sa lošom kozmetičarkom) bojažljivo sam pristupila isprobavanju. :D
Naravno pre upotrebe sve treba (dobro) oprati i četkicu i plastičan deo,a sam aparat sam dezinfikovala.
Moram da vam kažem da sam prijatno iznenađena.
Prvi utisak je pozitivan i to me je navelo da napišem još jedan poseban post o ovom masažeru pa više o njemu u sledećem postu. ;)

Ovo je početak moje pripreme za zimu.
Kako se vi pripremate za zimu?

Editovano

Evo kako papuče izgledaju posle nekih mesec dana nošenja.



vaša Ema


Коментари

  1. Super post! Papučice su preslatke, a duks je fenomenalan *--*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  2. Mekane i tople papuče, što duže u plišavom bademantilu, uz toplu kaficu :)
    Negovanje kože lica i ruku, mackanje kremicama, jer duva jak i hladan vetar, balzam na usne.
    :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E ovako se ostavlja komentar. Hvala Bubi Ce. :)
      Potpuno se slažem,tople papuče uvek,izležavanje u bademantilu kada imam vremena,a negovanje i mackanje je pod obavezno.
      Sada sam u negu uvrstila i ovaj apratić,zanimljiv mi je,a više o njemu u drugom postu. :)

      Избриши
  3. Divne stvarcice si porucila. Papuce izgledaju bas slatko, a posebno mi se duks dopada.❤

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Papuce izgledaju bas simpaticno zao mi je sto nisu udobne, a za masazer jedva cekam da cujem utiske jer sam zelela da ga narucim ali iz straha nisam :D

    ОдговориИзбриши
  5. Super stvarcice. Papuce su mnogo slatke.


    glamfashioncat.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Great post darling, so nice and interesting.
    Like it so much. Have a nice day!

    Follow you! Visit my blog and follow if you want!
    Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  7. Papuce su stvarno preslatke, steta sto nisu malo udobnije. Ovaj set za lice imam i ja, meni se zaista dopada, mada koristim samo dva nastavka :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Testiranje Bell Hypoallergenic pudera i prajmera

Već neko vreme testiram proizvode koje sam dobila od Moya drogerija  ,moglo bi se reći celo leto. Puder i prajmer su ostali za kraj i to nije slučajno. Leti me nećete videti sa puderom,naročito ne na dnevnoj bazi,ali čim malo zahladni menjam rutinu. Kada vetar duva poželjno je imati jedan sloj više na licu,još bolje ako je taj dodatni sloj hidrirajući. Nisam verovala da puder može da hidrira,a još manje da mi tako prija. Praktično sam se zaljubila u ovaj puder. :) Bell Hypoallergenic Mat & Soft tečni puder Nijansa  nije baš moja,ali smo se uklopile,a to možete da vidite na sličicama ispod.

Kupovina na Wish sajtu - moje iskustvo

Kupovina na ovom sajtu (nije bila saradnja) je bila više istraživačkog karaktera kako bih vama prenela informacije. Hoćete li informacije odmah,ili malo kasnije? :D Ako do sada niste napravili profil na ovoj aplikaciji,slobodno je zaobiđite,ako jeste sačekajte da vam stigne porudžbina i brišite je. Vrlo su zavodljivi,umeju da namame ,a onda... Meni su nekako na brzinu pustili jednu porudžbinu dok sam još razmišljala (mislim da je tu kriv i ovaj tač ekran koji radi i kada mu se približi prst). Hajde to i nekako,ali duple cene?! Jedna da vas privuče,a druga (veća) kada plaćate,npr.

Balea čudesni aparatić

    Nije tajna da i žene imaju malje na licu,neke manje neke više,ali dlačice su tu i mi ih ne volimo. Iako one nisu tu bez razloga i njihova funkcija je prevashodno zaštitna (štite kožu od spoljašnjih loših uticaja) nekada hormoni ne funkcionišu kako treba pa ove nežne,fine,skoro nevidljive dlačice počnu da budu primetnije. Kao izrazito svetla dugo sam odolevala,ali su pre par godina i moji hormoni rešili da naprave žurku i eto meni brčića pa i brade.Sa bradom sam izlazila nekako na kraj,ali brčići. Pinceta nije dolazila u obzir,tračice bi mi pokidale i malo kože,a opet ne sve dlačice,dep.kremi treba 3 sata da deluje,a onda mi se ospe koža... i sve tako dok se nije pojavio ovaj Balea čudesni aparatić. Odmah sam potrčala da ga kupim. :D  Kod mene je uvek iskreno (što se i vidi po postu) tako da nisam krila oduševljenje ni na instagramu kada sam aparatić kupila i tu su me zatekli,da ne kažem šokirali neki komentari.